Wednesday, March 14, 2007

opdatum

eventjes een korte opdatum: we zitten weer grotendeels op schema, en dus op datum..
de nieuwe pleisteraar, die eerst de 19e zou beginnen, heeft vandaag zijn werk al afgerond.. de verwarmingsleidingen kunnen nu verder geplaatst.. binnen een goeie twee weken komt dan de trap, vervolgens PUR schuim, en dan de chappe.. en dan is het wachten tot de hele zaak wat droog is.. o ja: morgen zou de voeger ook aan zijn lintweek beginnen, dus dat is weer afspraak op de werf rond de zevenen 's ochtends.. dan kan ik ineens de afwerking van de pleisteraar bij daglicht inspecteren, en de ramen openzetten voor de warme dag de ze me bij de kmi beloofd hadden.. nog tot zaterdag goed weer, dan kan het pleisterwerk goed uitdrogen..
we beginnen ook stilaan aan de tuin te denken, want wanneer we verhuisd zijn zullen de kindjes buiten willen spelen, en moet dus het grote grond-en hekwerkengedoe ook al achter de rug zijn.. nog snel nadenken waar we terras, gras, speel-en zandbakruimte willen, en dan wat grondwerkers aanspreken om hun prijs te vragen.. met enkele bereidwillige familieleden ben ik al wel eens gaans schuppen, maar echt vooruitgaan deed dat niet: er zitten teveel bakstenen en ander bouwpuin in de grond.. misschien toch maar een frees huren, of een graafmachine laten komen? dan kan ik mijn weekendjes gebruiken om de rest nog bij elkaar te zoeken..
foto's van het pleisterwerk volgen, na een goeie daglichtsessie (zonder afgeplakte ramen...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home